måndag, juli 27, 2009

Kollamasken

Det är bäst att kolla masken ibland. I dag var det dags. I helgen flyttar Lyckan och Balans ner till ridhusstallet och jag vill bara kolla först så de inte har mask. Jag tror inte Balans har det eftersom hon ganska nyligen är avmaskad. Men hur det står till med Lyckan återstår för Kollamasken att ta reda på. Jag skickar in lite träckprov och så får jag svar inom ett par dagar. Nice c",)



Jag tycker det är bra att göra så här. Då slipper jag att trycka i dem massa avmaskningsmedel hela tiden. Det är ju faktiskt inte heller bra.

Jag får svar om ett par dagar.

Snart ska jag börja packa ner deras saker ur stallskåpet för att lättare kunna flytta över allt på lördag. Jag ska ju bara rakt över gården. Det ska bli sååå skönt att få komma dit. :-)

Inga kommentarer: