tisdag, augusti 25, 2009

Körslaget!

I går jobbade jag med Körslaget hela eftermiddagen. Alla körledare samlades i studion för inspelning och för att ta pressbilder. Jag passade självklart på att bjuda in rikspressen. Aftonbladet, Expressen, webben, DN, SVD, Metro och TT-spekrat -alla var intresserade. Och i dagens tidningar blev det stora uppslag. Det är ju inte så konstigt i och för sig eftersom det är ett av TV4:s stora underhållningsprogram och att alla körledare är kändisar och var på plats igår.

Årets casting av körledare är sju superbra namn, Roger Pontare, Idol-Ola, Andreas Lundstedt, Rigo, Amy Diamond, dansbandsstjärnan Stefan Nykvist och så af Ugglas, och jag tror det kommer att bli en rolig säsong.

Jag tycker ju självklart att det är extra roligt att af Ugglas är med eftersom hon håller till i samma kommun som jag gör och att hon dessutom gillar hästar är för mig ett plus.


:-)

Inga kommentarer: