tisdag, augusti 11, 2009

VICTORIA´S SECRET

För er som inte vet och känner mig så kan jag berätta att jag är helt såld och fullkomligt älskar alla typer av hudkrämer och lotion som luktar gott och mycket. (Ja, för vem gillar krämer som luktar illa? :-s)

Jag är total torsk på krämer och lukter från Body & Bath och Victoria´s secret. Varför kan man inte köpa deras produkter i Sverige? Varför? Varje gång någon jag känner åker till en stad där dessa krämer kan köpas, oftast New York, ber jag dem köpa, helst, Body Butter/Lotion med lukten Warm Vanilla Sugar eller Coconut Lime Verbena från Body & Bath. Men andra märken duger bra.

Min fina härliga arbetskamrat Jessica Abril har precis kommit hem från USA och hade med sig presenter till mig. JAG ÄR SÅ GLAD!

Hon hade inte hittat Body & Bath men kilat in på Victoria´s secret och köpt dessa två krämer till mig. En body butter med doften vanilla, orchid, amber och musk samt en pumpflaska med doften vanilla & sandalwood. Synd att det inte finns doftbloggar för då skulle ni nu kunna känna hur sjukt gott dom luktar.

Jag kommer vara glad i flera veckor för presenten - HURRA och tack Jessica!



I kväll ska vi rida ut, hoppas det slutar regna. Fördet regnar i Stockholm just nu :-(

Inga kommentarer: