onsdag, augusti 12, 2009

Skärpning!

Japp, jag har hamnat i en luktsvacka. Jag gör det ibland. Då vill jag samla på mig olika lukter. Inte nog med att jag fick fina presenter i går, som jag redan i morse ivrigt smörjde in mig med, jag shoppade också på lunchen idag. Där stack Lyckans träningspengar, ups!

Jag var på Fältöversten och köpte på mig en sallad, min favorit choklad (den får jag verkligen inte äta) "Lindt - a Touch of Sea Salt" den godaste på marknaden just nu. Och hittade jag en flaska Honey-Lemonparfym på L´Occitane, den luktar så fräsch att jag bara var tvungen att köpa den. Jag toppade allt med en dricka som smakade annanas.


Jag får verkligen skärpa mig! Inte slösa på Lyckans pengar! Ajabaja!

1 kommentar:

Lyckan sa...

Aja Baja hur ska jag nu bli duktig?
Men jag tackar små killarna för den extra socker bomben den smaka utmärkt.