måndag, augusti 10, 2009

Tillbaka på TV4

Första riktiga arbetsdagen efter semestern. Jag har ju haft lite jobbångest, har väl fått smak på ledigheten. Men det var helt okej. Till och med roligt att komma tillbaka till jobbet och pressavdelningen. Några var på plats med inte alla.

Det som ligger närmast i tiden för mig är screeningen som vi har varje år. Då presenterar vi hela TV4-Gruppens tablåer med höstens alla nyheter för pressen och kunder. Det är en av TV4:s höjdpunkter under året. Det är superkul att jobba med screeningen. Den följs alltid av en stor TV4-fest på kvällen.
Så nu går den mest av min tid på jobbet åt till detta. Men jag backar även upp några pressinformatörern som har semester på. Och så är det snart dags för Robinson inspelningen i Karibien. Så det finns lite att göra.

Bilden tog jag på förra årets screeening, då presenterade vi den nya Idoljuryn och programledarna för Idol och Idol eftersnack. Peter och Katrin.


Ridningen i kväll gick bra. Jag galopperade mycket med Balans och vi testade förvänd galopp. Det var så roligt att nu vill jag bara galoppera. Men det går ju inte. I morgon är det skogsridning som gäller. Ullis har också anmält henne och Balans till hoppkurs i 17 veckor under hösten. Så nu ska vi åka dit en gång i veckan med Balans. Någon gång tar vi kanske med hos Lyckan. Men med Lyckan åker vi ju varannan vecka till Traudi. Så det händer mycket med Balans och Lyckan nu - KUL!

Hejsvejs!

2 kommentarer:

johnny sa...

I WHANT RUBIGNON!! och dig ;)

Tina sa...

Robinson i Karibien, det låter najs. Men inte som deltagare.. Kul att galoppen funkar så bra! Går det bättre med höger varv?
Ha en bra dag!