tisdag, augusti 04, 2009

Tillbaka på TV4

Jag har semester en vecka till, börjar jobba igen den 10 augusti. Men redan i dag var jag inne på jobbet för att delta i ett Robinson-möte. Åkte in på morgonen och mötes av tung trafik på Lidingövägen samt Tegeluddsvägen. Och konstigt nog - det kändes bra. HURRA! Jag kanske har fått lite nog av all lantligluft under de gångna veckorna. Ja, inte för att jag fått nog av hästarna, Kvarnnibble och Uffe, men... det var lite skönt att få kliva in på jobbet igen och träffa alla härliga människor. Anton Glanzelius var den första jag stötte på. På min avdelningen satt alla de här på plats, Malin, Malin, Kajsa, Lena, Cissi och David för att nämna några. Toppen!

Det ska bli kul att få börja jobba på måndag.



Men fram till dess ska jag njuta av min ledighet!

Inga kommentarer: