fredag, augusti 22, 2008

Bloggar du!?

Så här förvånade ser mina kollegor, stenåldersmänniskorna, på TV4 ut när de inser att jag bloggar.

- VA! Bloggar du!


Visst, presstanten tillika hästnörden - bloggar. Och det handlar mesta dels om hästar, men inte bara, jag skriver lite om det som faller mig in, lite om mitt jobb och lite mina vänner.

- Den är väldigt flickig, din blogg, det var kommentaren Anton Glanzelius gav bloggen här om dagen. Troligtvis blev det hans första kommentar eftersom det inte är den sidan han är van att se av mig. Nä, han är nog van att se en synisk pressinformatör som brukar dräpa en och annan dryg kommentar.

Mia och Teresa, se bilden ovan, skratta också.
- Vi är inte förvånade, men att den är rosa är ju inte så du.

Skit vad lite ni vet!

Men det är min privata sida och mitt galna hästintresse som regerar här. Något jag delar med flera hundra tusen personer i Sverige.

Visst är det härligt med nörda och rosa-färger Mohaaa!!!.
Kolla in min Facebook-grupp: Liljavill – för alla hästnördar.

Anton, Yes! Bloggen är snäll och rosa.

Inga kommentarer: