tisdag, augusti 12, 2008

Phi Phi Island och dårhuset

I dag är jag helt hästledig. Vilket var tur eftersom det har hänt en del på jobbet. Vår kommunikationsdirektör Chippe slutade och istället för henne blir nu Gunnar komm-dirre. Det är bra, jag gillar Gunnar. Krille och jag tog lunch på Gittans, det var skönt att bara få komma ut från huset en sväng och babbla sig lite.

Allt det här gjorde att det blev en del brus. Roligt men också jobbigt. Efter jobbet gick jag, Linus, Hilda och Kajsa till Phi Phi Island och käkade. Dom har supergod mat. Jag var uppjagad över mitt, Linus hade lite funderingar om ditt och datt samt en inbjudan han glömt svara på, Hilda ställe oavbrutet frågor till alla om allt. Kajsa sa att man kan tro att vi hamnat i ett dårhus.

På torsdag börjar min dressyrkurs, tre dagar och jag har tagit semester - JIPPI!

Linus och Hildas axel, jag och Kajsa sitter mittemot!

Inga kommentarer: