söndag, augusti 10, 2008

Zkyline och Grannox

Efter att jag lyckades smita från målning av hus och dörrar idag tog jag mig till dressyrtävlingarna i Jakobsberg. Fick sällskap av min kompis Åsa Karlsson.

De två jag absolut ville se idag var min favorit Siv Birgersson på Grannox och söta Zkyline. När jag tittar på medelsvårdressyr känner jag mig som Askungen i trapphuset, ni vet... när hon kikar mot slottet... och säger: vad vore en bal på slottet... ja ni vet allt det där.

Jag vill också sitta på en häst och tävla i medelsvåra klasser, suck... br />
Ulis Candlert var där - jag ska tvinga henna att ha lektioner för mig. Mitt nästa mål är att sitta blixtstilla med händerna och komma ner bätter i sadeln. Ullis ska ha en långpiska och piska till mig så fort jag gör fel. Det är det enda sättet att få mig och fatta. :-)

Om medelsvårdressyr får jag får nog fortsätta drömmar.
Men visst är han fin, Zkyline?


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, Vill man lära så kommer man långt och det vill ju du. MVH BM :)
http://bmdressyrblogg.blogspot.com/