onsdag, augusti 06, 2008

Förkylning och Equipage

Jag är SUPERFÖRKYLD! URK!

Kan inte komma ihåg när jag var så här sjuk sist. Sitter hemma och jobbar lite och snyter sönder näsan. Är glad att jag köpt senaste nummret av Equipage, det är den hästblaskan jag gillar bäst just nu.

Ni kan läsa mer om vad jag gillar och inte gillar för hästtidningar just nu på min hemsida www.liljavill.se

Skulle också ätit lunch med Anki Edwinsson men blev tvungen att avboka den. Låter helt galet men nästa alla mina luncher är bokade för ett par veckor framåt, funderar på att starta en lunchblogg, ha ha...

Vet inte hur det ser ut hos andra men så här ser mitt bord framför tv:n ut när jag är sjuk.;-)

1 kommentar:

Catrin sa...

Djupt impad av dina sajter! Och djupt oroad över att alla dina luncher är inbokade flera veckor framöver. NÄR ska vi träffas? Förutom på dressyrkursen nästa vecka (jiii-haaaa!!!). Jag har också en massa planer som vi måste diskutera. Längtar! Ska försöka vara lite produktiv nu, med texter och liknande.