måndag, augusti 04, 2008

Lunch med Tomita

Det har varit en bra dag på jobbet. En sådan där dag då man knappt hinner blinka innan den tar slut. En dag med höjdpunkter, Åsa Sjöberg är tillbaka det känns skönt. Aftonbladets nöjeschef kom över på lunch. Vi fick ett bra möte med henne, jag, Malin och Cissi. Och så hade Linus bakat kakor, Va? Vilken kille!

Kvällen avslutades med att jag och Annika åkte till Rurik. ag fick jobba över travbommar och Annika filmade. KATASTROF! Jag tänker inte lägga ut någon av filmerna, jag säger bara katastrof. det är tur vi ska på kurs. Och nu ska jag definitivt sluta fika. Stackars Rurik! Ska han verkligen behöva springa runt med dunderklumpen på ryggen. Nä!

Lite senare på kvällen blev jag, nå för att lindra det något säga att jag blev, väldigt arg… när jag på ett helt oväntat ställe fick svar av en människa jag faktiskt inte känner. Jag har anmält mig på HåboPortalen : http://www.balstabo.nu. Där vill jag lägga upp Håbo ridklubbs sida, min sida och blogg för att slå ett slag för hästsporten i kommunen. Jag gör som det står på hemsida och förväntar mig att det svar som ges gäller. Jag ska få mina lösenord osv skickat till min mejladress, det är så det står. Men icke sa nicke… dom svaren kom istället in på min profil jag har på en singelsajt. En sajt som jag varit aktiv på ett tag, men blev nu tvungen att avaktivera mig. Och för att ingen ska missuppfatta mig – där är jag för att söka en eventuell partner. Ingenting annat!

Jag tycker inte det är ok att bland ihop sina roller. Det är oproffsigt. Jag vill inte att någon som sett mig på en singelsajt ska svara mig genom den när jag vill söker mig till ett annat forum i ett helt annat ärende. Nix det är inte okej, men rätta mig om jag har fel.

I morgon skulle jag äta lunch med Kishti Tomit men blev tvungen att skjuta upp den. Orsak är att jag börjar bli förkyld och hon befinner sig i studion och spelar in nya musik. Då får jag inte smitta henne med hemska baciller. Kram på dig Kishti vi träffas en annan dag istället.

Inga kommentarer: