måndag, augusti 25, 2008

Idol - nya juryn har landat

I dag syns nya Idoljuryn i några Sveriges största städer, bl a Stockholm. På Medis och Sergelstorg hänger stora vepor mot fasaden där idoljuryn kommuniceras GREAT!

Det som är bra och roligt med att jobba på TV4, är jag ofta vet saker i förväg som ingen annan känner till. Och det är många gånger spännande att se hur reaktionen blir när saker och ting offentliggörs.

Och nu är äntligen trailer och utomhuskampanjen för Idol2008 klart. Min kära och nära kollega Åsa Kellner är projektledare för kampanjen. Hon och alla andra har gjort ett superbra jobb. Vad vi däremot aldrig vet är hur det faktiskt ser ut på riktigt när det är klart. Vilket gjorde att Åsa skenade runt på stan i morse och plåtade kampanjen.

Och på Dagens Media kan du även se trailern, jippi! Dagens Media

Så här blev resutatet:
Medborgarplatsen i Stockholm


Sergeltorg i Stockholm


Och så här nöjd är Åsa, ha ha ha visst är hon söt!


Urk, nu ska jag äta pannkakor till lunch. Jag tycker pannkakor är äckligt. Men är å andra sida är jag för lat för att laga mat när det finns färdigt i kylskåpet att ta av.


I kväll rider jag två hästar. Rurik och en lektionshäst.
Ni ska innan morgonen är här få se bildbevis.

Chipp c",)

Inga kommentarer: