lördag, augusti 02, 2008

Nackspärr och övningsköra

Ojojoj, vad jag tycker synd om mig själv. Jag har varit kattvakt åt min kompis katt. Varpå jag sov hos henne och i hennes mjuka säng. Det gav mig en helvetisk nackspärr. Men jag tycker synd om mig själv för att jag inte kan rida. Ååååå vad det är tråkigt.

Dessutom har min son precis fått klart att NU kan vi övningsköra. Japp, så det var bara att sätta sig i bilen och åka. Tror kanske inte jag var den bästa läraraen att övningsköra med, etersom jag inte kan vrida på huvudet. Men det verkarde ine min son bry sig om.

Just nu läser jag en artikel i en hästtidning om varför ridsporten är så dåligt uppmärksammad i media. Jag ska läsa klart den och ndera en stund på vad jag tycker... återkommer!

Ha det gott!
Nackspärrsmillan

Min son i bilen när vi övningskörde.








P.S
Så här såg det ut när vi var på kursen...gissa om man blir trött av att sitta uppe och spela dataspel hela nätterna;-)

Inga kommentarer: