söndag, augusti 31, 2008

Gynning, Gynning, Gynning

Så var det dags för Gynning igen.

Jag älskar Carolina och jag lovar det är aldrig tråkigt att jobba med henne.

Så var det dags igen.

Aftonbladet ringer mig i går och frågar om saker hon skriver på sin blogg. Vad TV4:s pressmänniska, jag i det här fallet, tycker om det hon skriver. Självklart är hon i sin fulla rätt att skriva precis vad hon vill. Vilket hon också gör. Go girl go...

Men tycker jag verkligen det är okej när hon avslöjar TV4- "hemligheter", är den nervösa journalistens nästa fråga. (För övrigt låter det på honom som han intervjuar USA:s försvarsminister om ett hemligt krig, ha ha ha. Han blir nog också varm i kläderna snart:-).)
Jag svarar som den pressmänniska jag är... självklart får hon skriva det som faller henne in och passar men att hon bör vara lite diskret med TV4:s programinnehåll och inte avslöja saker för tidigt och att jag fortsättningsvis kommer läsa hennes blogg.

Jag vill ju också ha rubriker:-)både på Gynnings blogg och TV4.
Så fungerar den här syniska världen.

Här från Kristallens pressträff den 18 augusti. En lite pr-kupp när hon kom med rullskridskor och ballerinaklänning. För att få lite fokus på hennes och Bergs nya program Stjärnor på is, som sänds i TV4

Inga kommentarer: