onsdag, augusti 20, 2008

Noll koll ditt troll

Exakt så känner jag mig nu. Noll koll - badboll!

Efter en rätt rörig dag på jobbet, eller för att vara helt ärlig - en helt för jävlig dag på jobbet. Jag hinner inte komma dit, så är dagen slut. Och jag har inte prickat av en enda punkt på pricka-av-listan. Och i morgon är det möten hela dagen.
Jag kan leva med det, stressjobbet och mycket att göra, så mycket att jag inte hinner allt, det går bra, det är bara att det är så det är... MEN!

När jag nu efter en helgens dressyrkurs, intensiv träning på söndagen, lektion måndag och i kväll, tisdag, känner att jag har ju NOLL KOLL även i ridningen så går jag fan i taket. Vad ska jag göra? Efter tio års träning känns som jag är tillbaka på ruta NOLL, noll koll - havreboll. Jag blir så upprörd och deppig. Jag är nere i en troll-noll-koll-svacka.

Jag känner mig supermotiverad och vill ut och tävla, men som det är just nu måste jag allvarligt tänka över hur jag ska lägga upp min ridning.

Nu ska jag hoppa i sängen och fundera en sväng på hur jag går vidare.

god natt:-/



Inga kommentarer: