onsdag, augusti 27, 2008

Jag flyr från TV4

i alla fall över lunchen.
Stress stress stress så känns det ibland. Alla fråga och springer kors och tvärs... visst är det kul att någonting händer. Men ibland blir det lite mycket av det goda.

Vi tog en sväng utanför huset på lunchen. Toppen eftersom det kändes lite av att kliva tillbaka till sommar och semester genom att ta plats på uteserveringen. Stället är för mig ett nytt thaihak på Rindögatan. Och det var god mat och härligt med sol.

Jag kände att en nypa luft, lite sol, trevligt sällskap och thaimat gav mig tillbaka energin.

Jag, Emma och Kajsa, det är Kajsa som tar bilden.


I kväll slappar jag bara hos Anette. Funderar på riksbankens prognoser om kommande låg konjunktur, ska jag behöva vänta till 2010 innan jag köper en ny häst. hummm jag får fundera ett tag till om du inte har några tips till mig?

Cam c",)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan bara säga...Man lever just nu och skall ta vara på livet, så varför vänta om det känns rätt för dig och budgeten...Kram Ronny