lördag, september 06, 2008

Alla goda ting är tre

Delad tredje plats på min och Ruriks tredje tävling!

Kl 04.45 klev jag och min familj upp idag. Jag hade glömt hur tidigt det är, för det var år sedan jag gick upp så tidigt.

Vi packade ihop oss och åkte till Östervåla, jag och Rurik med min familj. Annika och Urban tillsammans med hennes pappa. Vi skulle tävla dressyr, allsvenskan. Dels enskilt och dels i lag. Annika som vänt upp och ner på hela sin värld för att komma i väg och ställa upp för laget. Vi hade nämligen svårt att få ihop tre stycken. Men så tog vi vårt vuxna ansvar och åkte. Väl fram och färdiga med första klassen ringer den tredje tjejen. hennes häst är HALT! Varför är det alltid så. Så det blev ingen tävling för laget, grrrrrrrrrr!!!

Sa jag förresten att jag inte blev placerad i andra klassen. Men det är okej. Både jag och Rurik var trötta. Flitigare träning framöver, skäms:-(

Och Pudel som äntligen fick följa med, fast han är rädd för hästar.


Första klassen LC:1 blev placeringen en delad trea, jag låg länge på första plats. SKIT!!! Så var det helhetsintrycket som avgjorde och jag fick den röda rosetten. Men jag är nöjd! Det är min och Ruriks tredje tävling, inte att förglömma.


Och här är vi klara för dagen. Vilken tur för sekunden efter vi latsde på så började det att regna.


Och så alla fina priser, presentkort, doftljus, skylt och rosette. I´m happy!


I morgon åker jag till Strömsholm och kollar på fyraåringar.
God natt!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis Camilla jättekul!
Lena G Annas m

Catrin sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad du är duktig!

Anonym sa...

Ett stort grattis vännne...Kram Ronny

Unknown sa...

Tack alla ni som grattat mig. Nu ser jag fram mot nästa tävling 28 sep. Jippi!!!!