tisdag, september 09, 2008

Malin Bayard coolast på galan

I går svek jag grabbarna i hagen eftersom jag var tvungen att jobba på Kristallengalan.
Inte för att de ser väsrt deppiga över det.


Som tur var kom Malin Bayard och Henrik till galan. Av alla kändisar inklusive dom jag jobbar med(det gäller inte dig Sjödin;-) och inte dig heller Berg, not!) tycker självklart att det var stort att Malin Bayard kom.


Berg för övrigt kändes sig lite ensam i pausen när alla hennes polare drog, typ inte jag för jag håller i kameran. Go girl go! Vi satt på rad tre ett helt TV4-gäng, Gry, Sjödin, Berg, jag, Åsa Sjöberg, Porseryd, Blankes, Arfefalk, Alsing och Anders S Nilsson, tur att vi höll ihop. Ett pris tilldelades TV4 och det var ett av dem som tittarna röstade fram. Tur att vi kan lite på våra tittare:-)


Och vad är en gala utan kvällstidningar på plats, här är jag med Maria K Broman, flitig journalist från Expressen


I morgon skriver jag om The Graden Party och pressträffen för året Stockholms Hourse Show som är sista helgen i november.

Inga kommentarer: