torsdag, september 25, 2008

JAG HAR KÖPT ETT FÖL!

För ett tag sedan skrev jag på min blogg att jag gärna vill ha en avkomma efter hingsten Rubignon.

NU HAR JAG DET! HURRA! HURRA!

Jag och Anna åkte till Orusta idag och köpte honom.
Kolla på honom. Han ska heta Raring. Och han är min!


Jag är så glad. Kolla in hans pappa, visst är han läcker. Här tillsammans med ägaren och Anna. Anna som själv äger Rurik som också är efter Rubignon.


Mitten, slutet av december kommer han hem. Till dess ska han gå med sin mamma. Hon är förresten dräktig igen.


På vägen hem exploderade mitt däck och bilen gick sönder, skit! Och inga mobiler eftersom batteriet lagt av. Ett samtal hann Anna med till sin kille. Ring bärgaren! Sen dog hennes mobil också. Men bärgaren kom inom en timme. Men jag kom hem först nu vid midnatt. I morgon ska lag lägga ut fler bilder och lite film.

Sov gott, det kommer jag göra iaf! :-)

4 kommentarer:

Becca sa...

Tror jag fattar hur du känner dig! Vilken Raring!

Unknown sa...

GRATTIS Camilla, vilken raring!
Nu väntar en spännande framtid
m v h Lena G

Anonym sa...

Man får gratulera till lilla Raringen. Hoppas allt är väl med dig.

Kram Annica

Unknown sa...

Tack! Jag är överlycklig. Skönt att ni gillar honom! Vi hörs snart. Kram Cam c",)