måndag, september 29, 2008

Idol under genrepet!

Puh!

Jag fick åka hem efter genrepet, vilket jag skrev tidigare att ´jag hade hoppas på. Då hann jag kolla på Idol hemma. Det är alltid skönt det blir så sent annars och jag ska upp tidigt i morgon.

Och det var nervöst i kväll för alla. Det var nytt för Idolerna, men ocks för juryn. Det var deras första direktsändning. Och det spelar ingen roll vilka världsstjärnor man jobbat med. För när det kommer till direktsändning är det något i luft som händer. Jag tro mig, jag har gjort det i 10 år eller fler, så jag vet. Och även en luttrad stjärnjury som består av Anderas, Laila och Anders blir nervösa. För att inte snacka om idolerna. men dom var skitduktigt både under repet och under sändning. Så tycker jag i alla fall.

Det som var extra roligt ikväll var att min förra stallgranne och nu goda vän Ida kom förbi. Jag blev väldigt glad för att hon kom, det är ju alltid trevligt med sällskap. Och jag tror att hon gillade att sitta efter repet och snacka lite med nya idoljuryn och Peter Jihde. Och sanning och säga jag tror att Andreas i juryn också tyckte det var trevligt att prata med Ida. Hon är ju väldigt söt! :-)

När det var avklart åkte vi hem. Nu om 15 minuter får vi veta vem som får lämna Idol, spännande!


Lili, jag och Ida


Idolerna står nervöst under genrepet och väntar på nästa instruktion.


Jihde kollar kameraposition


Från vår läktarplats


Lite closeups!

3 kommentarer:

Anonym sa...

:D :D :D! Tack för att du tog med mig Millan, jag gillar ju sånt där töntigt mkt haha! Åh nu har jag ju en rid-date på G också ;) hehe!

Unknown sa...

Ha ha ha, du kommer att klara det fint, fast först måste han bjuda på skumpa! kram cam

Anonym sa...

vem mailar man om man vill till genrepet? :)
svara gärna i min blogg, kram!
www.mathiildaas.blogg.se