tisdag, september 23, 2008

Gry Forsell, Linda Bengtzing och Bygglovs-Matte

På min lunch idag åkte jag för att titta på när några av mina vänner tränade inför kändishoppningen i Globen. Jätteroligt! Gry, Linda, Matte, Wille och Peter var några som var där.

Matte var modigast, han har ju nästan aldrig suttit på en häst. Och det märktes för efter ett hinder blev hans häst Sacke så glad att han kastade av Matte. Peter var självklart säker som bara den. Men både Gry och Linda är säkra kort för att klara hoppning en i Globen.

Här kommer några smakprov. Nu ska jag åka och rida så jag lägger ut fler bilder och lite rörligt när jag kommer hem.

Här har Matte just ramlat av.


Här får han byta häst med Wille, som för övrigt själv blir avkastad senare.


Gry och Linda står lugnt och tittar på


Linda värmer upp på med ett litet skutt


Wille är också modig.


Gry satt på en superhärlig pålle!


Hopppeter funderar nog var han har hamnat?

Inga kommentarer: