fredag, september 19, 2008

Lussan Nathhorst och Bonde söker fru-Peter

Efter jobbet åkte jag till Djursholm för att titta på dressyrtävling.
Det är Elit-tävling i dressyr på Djursholms Ridklubb i helgen och ikväll tävlade ekipagen, svår B:1 2003. Det var jättefina hästar.

En av favoriterna var Lussan Nathhorst som var bland de sista i startfältet. När jag åkte därifrån kl. 22.15 var det tre tävlande kvar och då låg Lussan i topp med nästa 70%.

Det är väldigt roligt att titta på tävlingar i elitklasserna.

Här är Lussan.


I morgon åker jag till hoppryttaren Peter Gustavsson och rider och lunchar på hans hästgård.

2 kommentarer:

Catrin sa...

Och på söndag kommer du med mig som min side-kick när jag håller medieutbildning - eller hur?

Sedan ska vi prata hästar.

Unknown sa...

Japp, vi ses i ga:satn och sen ska vi prata hästar.. Jippi