fredag, september 05, 2008

Tävling tävling tävling

I morgon bär det iväg till Östervåla. Jag och Rurik ska tävla dressyr, DIV III i allsvenskan, både individuellt och i lag. Vi tävlar för Håbo ridklubb (HRK). Annika och Urban är också med. Sedan är det en tjej som heter Ida (tror jag)som också är med och rider för HRK. Vi måste vara minst tre stycken.

Jag är sjukt nervös eftersom jag dels har varit ute och tävlat väldigt lite och dels för att jag helt enkelt har taskiga tävlingsnerver.

Tjoho....det här ska nog gå bra.

Tidigare i kväll när det knoppades man. Snyggt va. >Riktiga "fusk"Flyingeknoppar.


Och så här såg middagen ut ikväll, urk, vad ofräscht. Sallad från Vivo.


Det här är radiokanalen som jag poppar hela tiden när jag åker hit och dit för att fixa saker och för att jag glömmer en del och får åka igen. Den får mig att koppla av lite. lala la lala la...


Och det här är Pudel som tror att bara för att han hämtar sin sele får han nog följa med mig. Men nix inte den här gången. Men i morgon ska han få hänga på och kolla in hästar. Han är för övrigt rädd för hästar...sa jag att han var en pudel... mmm just det:-)

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Lycka till önskar Birgitta från styrelsen!

Anonym sa...

Tack vännen!