onsdag, september 10, 2008

Garden Party på Hovstallet

I går var jag bjuden på Garden Party på Hovstallet. Tanken var att dom skulle presentera tävlings- och showprogrammet inför Stockholm International Horse Show. Träffar ryttare och höra om nyheterna. Och visst nämndes lite om Globen men inte mycket.

Rolf-Göran Bengtsson var där samt Maria Gretzer, förbundskapten hoppning på plats. Fast det är inte klart om Rolf-Göran kommer till Globen. Maria kommer i år igen att ha hoppclinic.




Vidare sprang vi på artisten Willie Crafoord och hoppryttaren Peter Gustavsson som ska vara med på stjärnhoppningen i Globen på söndagen. Den har vi alla andledning att återkomma till den eftersom stjärnor som Gry Forssell, Linda Begnting mfl är med.
Oj, vad skoj.


Här är förhör sig Annika om kändishoppning och Willie berättar gärna om sina erfarenheter. Vilka visade sig inte var några alls. Det ska spännande att se honom hoppa i Globen.


Annika och jag passade självklart på att besöka hästarna i Hovstallet, där jag för övrigt sprang på min före detta kollega Maria Unghanse. Hon är en helt underbar person som jag kom på att jag saknat.


Jag och Annika passade också på att pussa lite på en av hästarna i stallet. Vi valde den utan namnskylt för vi tycker det var synd om honom.




I kväll ska jag få rida på Pigge. Spännande!:-)

Inga kommentarer: