lördag, september 13, 2008

Varför är jag singel?

Och så funderar jag på varför jag är singel. HA HA HA HA... ja, det kan jag ju fortsätta fundera på när jag, sitter i bilkön på morgonen, eller på jobbet, eller när jag är hos hästarna, eller när jag är på hästtävlingar, eller när jag kollar på hästtävlingar, eller när jag ligger en lördagkväll i soffan hos Anette. Hon ligger i ena soffa med datorn i knät och jag sitter i den andra soffan och skriver det här blogginlägget.

Jo, men jag trivs singel. Och, nej tack, jag vill inte ha några tips.

Jag ska fortsätta fundera på varför jag är singel!?
Och om jag vill ändra min situation, så varför inte skaffa en alldeles egen häst...

Nu vill jag ha tips!

Fluff vill gärna vill vara med på bild

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns inte bara negativa saker med att vara singel, sedan när allt känns rätt och rätt person bara stpår där då får du släcka ner singel-skylten :-)...ha en underbar dag...Kram Ronny

Anonym sa...

Ha ha ha, jag kanske var otydlig. Men jag vill minnas att jag skrev " men jag trivs med att vara singel".. men det är nog helt rätt som du skriver. plötsligt händer det... och han dyker upp.

Men en egenskap måste den man som träffar mig ha mycket av - tålamod! (och god ekonomi;-))

Hepp c",)