fredag, september 12, 2008

Flasch back!!!

Jag och Annika hade ju hand om Pigge och Rurik ett par veckor i somras. Det var ju helt fantastiskt att få rida ut på sommarkvällarna, efter det att bromsen försvunnit.

Broms och mygg är ett besvärligt faktum på sommaren. Finns ju inga medel i världen som hjälper mot mycket broms. Hur som helst, i går fick jag en liten flasch back när jag och Annika red ut tillsammans.

Det var ett helt fantastiskt höstväder med lite kvällssol. Det är få förunnat att få uppleva en sådan här vacker kväll ute i naturen på en hästrygg.

Självklart sitter Annika på Pigge och jag är den som håller i kamerna/mobilen bakom öronen på Rurik. Vi skrittade runt Aske.


Märk väl Annikas jacka HRK. Det är klubben vi tävlar för.

I kväll köper jag med mig sushi och lägger mig framför tv och kollar på alla Idolavsnitten jag missat. Och i morgon rider jag hos Minna på Mälardalens ridskola. HURRA!

Inga kommentarer: