tisdag, september 23, 2008

Kändishoppträning inför globen

Här är lite fler bilder i dag från träning inför hoppningen i Globen sista helgen i november. Jag tror det är på söndag.Jag blir så sugen på att få vara med. Men icke sa nick, jag får nöja mig med att stå på backen och kolla.

Peter funderar lite...


Wille är en modigen, tycker jag.


Gry kilar lite bakom örat. Vi försöker honom att ta fram öronen, det går ju bra ;-)


På den här bilden kan man inte tro att Matte bara ridit tre, fyra gånger. SUPERSNYGGT!


Och så Peter igen... han funderar fortfarande...vad gör jag här;-)!


Och så äntligen fick jag träffa Lindas häst. Vi pratade mycket om den under Körslaget.


Jag tycker Gyr och hennes häst passar bra ihop, de har nästan äktenskapstycke! Om man nu kan ha det med en häst.


Jag känner inte Petra Nilsen, men hon ska också hoppa och gjorde även hon bra i från sig idag.


Mattes hopp är också snyggt, ha ha ha...men visst är han modig?

1 kommentar:

Annika i Gamla Stan sa...

Hej tjejen! Fråga inte hur jag hamnade här, det blev lite Blogg-Hopping idag, och så såg jag en tjej som verkade bekant. Roligt att du upprätthåller ditt hästintresse, saknar den tiden i mitt liv lite, men nu finns det inte riktigt något utrymme.... Hälsa gärna på i min Blogg.

kramis Annika Ö