söndag, november 23, 2008

Bonde söker fru - Peter

Jag dör av nyfikenhet. Hur ska jag kunna vänta till på fredag!

Min vän Peter Gustafson ska inte bara vara med kändishoppningen i Globen, det är även världspremiär för hans nya och första singel ”-92”.



Jag vet, jag visste knappt själv att han sjöng. Men han gör det bra säger de som har hört. Och på fredag är det dags - inför publiken i Globen under Stockholm International Horse Show blir de som sitter på läktaren som först får höra Peter Gustafson. Under föreställning i samband med Fancy Dress(age), framför han sin låt live. Det är Mats Persson från Gyllene Tider och Roxette som skrivit och producerat Peters låt.

Go Peter go!!!





För övrigt ska jag hänga i Globen hela helgen och rapportera allt jag ser!
JAMMI!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jäklar va du namedroppar hela tiden. Kul blogg dock.

Unknown sa...

Tack, jag älskar att namedroppa. Vänta det blir bara bättre och bättre. Kram

Anonym sa...

hehe, underbart! Kram.

Anonym sa...

hej! hittade in här. undrar om peter har en hemsida lr email. är intresserad av att fråga om hans hopphästar.
du kan maila mig på: stockholmsjenna@hotmail.com