lördag, november 29, 2008

Grand prix presskonferens

Jag fattar inte varför Grand prix-ryttarna slänger av sig sina fina tävlingskläder, tar av sig hårnätet (det gäller inte Brink;)och lägger ifrån sig hatten, och sedan går på till presskonferensen. Är det någon annanstans än på tävlingsbanan de blir fotograferade så är det på en presskonferense.
Behåll era snygga kläder på, det är min uppmanaing till alla ryttare.
För dessa bilder blir använda, jag lovar!

Som sagt alla kom till presskonferensen och bla bla bla, pressen ställde sig TRÅÅÅÅÅÅKIGA frågor. Jag ställde inga, det är inte därför jag är där. Men min vän Dan Norrå är där för att foltografera och det gjorde han! Den här gången fick han även assistenthjälp med att hålla blixten av Ullis Candlert.
VA! Hon är ju min vän och tränare och var där idag med mig för att hänga på mina mingelbilder.

Men nix pix så blev det inte;-)... om ni kollar på dessa bilder och tycker det är ovanligt bra ljus beror det på att Ullis håller i blixten.

Ja, jag får väl bjuda på det. Bliderna ligger ju här nu, Thanks Dan:-)

Minna Telde och Jan Brink - är dom ett par eller inte?


Minna Telde


Jan Brink


Anky von Grunsven, hon kom tvåa!


Adelinde Cornelissen - hon vann!!! GRATTIS!


Tänk vad en bra fotograf och lite ljus kan göra, så här såg det ut, Ullis, Dan och modell.

Inga kommentarer: