lördag, november 01, 2008

Lååångt från mitticitysmeten

Vad är det som driver mig att gå upp klockan 06.30 en lördagmorgon när jag är ledig?

Jo det här...

Så här såg det ut i morse efter det att jag och Annika hade ridit. Redan klockan 08.00 var vi ute i ridhuset. Märlardalens ryttarförening hade KM i dressyr idag så ridhuste var upptaget. Men är toppen att få komma iväg tidigt tidigt, och när vi var klara fick hästarna gå ut i hagen. Och vilket toppenväder! Bättre än så kan det knappt bli en riddag.

Nu har jag just landat hemma och ska slänga i mig lite lurre. Sedan blir det en tupplur. I kväll ska jag, Anki, Annika, Sussi och Ullis åka och kolla på Stjärnor på is. Jag lovar att ta ett par bildbevis - gruppbild vid isen:-).



Trevlig kväll, så hörs vi snart igen ;)

Camilla c",)

Inga kommentarer: