fredag, oktober 31, 2008

Idolkväll medn Måns och Evelina

Hemmakväll på Berget. Toppen! Jag är så sällan hemma en hel kväll. Nästa vecka är jag borta varje kväll fram till söndag. Därför känns det extra lyxigt att bara få vara hemma och slappa framför tv:n. Måndag och tisdag rider jag. Onsdag ska jag till Nina och hennes syster och prata häst. Torsgda rider jag igen. Fredag är det personalfest - hurra! Lördag var det nått jag inte kommer ihåg och söndag - bara ledig.

Jag slutade lite tidigare i dag och åkte direkt till stallet. Red Rurik ikväll - gud vad jag gillar den hästen. Det gick bra, lite spänd men i mellan åt helt okej. Imorgon fortsätter vi träna avslappning. Filmade också Ullis när hon red Blomman. Sedan drog jag hem. Och nu sitter jag och kollar på Fredag hela veckan, som jag för övrigt fick ta över efter Malin Persson nu när vi skiftar stolar. Och så Idol - sms:ar Lili lite då och då om vad jag tycker om kvällens program. Hon är pressansvarig för Idol och min kollega. Ska nog åka dit någon fredag och hänga med henne.

Måns är också hemma i kväll. Han och Evelina kollar på film, nått med Will Smith. Tur att Evelina håller liv i skräcktemat en sådan här helg.

Inga kommentarer: