onsdag, oktober 15, 2008

Treo och hudsalva

I kväll ska jag ut med mina vänner från jobbet och äta middag på Hotel Rival. Det ska bli superkul. Tyvärr har jag så jäkla ont i huvudet att jag ser stjärnor och planeter. Vilket gör att jag måste ställa in min lilla avstickare till NK-prylen som Lili Assefa bjöd in mig till. Sorry Lili.

Tur är att min nära kollega Helena Tonelli gav mig en present idag, ett rör Treo och Försvarets Hudsalva - rosabandet varianten. Så jag får helt enkelt preppa mig med huvudvärkstabletter, smörja läpparna och dra.

Jag återkommer om kvällen.

P.S Nina kom till mg i dag. Hon har varit på kurs på Hippikos i helgen, och nu vill jag också dit. Jag blir såååå avundsjuk!!! Hon och jag ska också någon onsdagkväll prova på dropp-in-ridningen på Stockholms ridhus.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken lite härlig fölis du har!! Jag längtar verkligen tills jag kan köpa min nya häst!
.
Det tar egentligen inte mer än 20 min att gå till jobbet men det är så svårt att göra det!! Men nu är jag på gång :o)
.
Hoppas du hade en bra kväll och att alla värktabletter hjälpte!