lördag, oktober 18, 2008

Sista samtalet

Jag har precis avslutat mitt sista jobbsamtal för kvällen, eller ups nix. Det kommer snart ett till då jag ska få mina citat upplästa. Men sen är det dags att hoppa i sängen. Det känns som min mobil vuxit fast i mitt öra.

Toppen av samtal var ifa att det sista sista samtalet var från min kära vännina Mia -illmysigt.

Allt prata idag gjorde att jag helt tappade fokus på hästen och ridningen vilket jag är ledsen för. När jag dessutom står i stallgången och är ganska trött och upprör blir jag helt plötsligt påhoppad av Pia. Hon var upprörd över att jag inte hjäper till med att ta in hästarna. Jag hajar ingenting. Vore bättre om hon tar alla rutiner och sånt med Anna.

Tänk vad skönt det ska bli att få semester i december när min häst kommer.

God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Camilla (eller Millan, som vi kallade dig då vi gick tillsammans i skolan). Jag läste om dig i Enköpings & Håbo tidningen, inslaget med hästar, där din blogg-adress stog. Och då tänkte jag skriva ner några rader till dig. Du och jag gick gymnasiet tillsammans (du, jag, Helena, cilla, Ulle osv), minns du? Jag hittade ingen mail adress, så därför skriver jag här. Vore kul o kunna mail dig, och skriva lite och "catcha-up".. vore super kul! Det var ju ett tag sen *S*
Har du tid, lust och kasta iväg ett mail till mig, så är min adress anna-karlsson@hotmail.com

Kram Anna Karlsson (hette då Olovsson)

Unknown sa...

Men självklart kommer jag ihåg dig. Jag vill minnas att vi hade rätt kul ihop.

Ska vi ta en fika någon dag?

Kram Millan