torsdag, oktober 23, 2008

Sex hingstar och en fegis

Här är Rarings blivade kompisar. I lösdriften där Raring ska gå finns det redan ett gäng hingstar i samma ålder som honom. Om ett tag separeras dom från sina mammor och bli ett gäng unghingstar. Kul! Jag svängde förbi i dag för att titta hur det ser ut. Dom har det superbra. Jag är helt säker på att Raring kommer att trivas, även om det säkert blir lite muck och livligt i början. Alla var nyfikna på mig och kom fram för att hälsa.

Vad jag plötsligt kände när jag stod där(utanför hagen)var - oj, vad nyfikna dom är! Undra hur det kommer bli med sex unghingstar i samma hagen när jag bara vill komma åt en.

Ha ha ha det blir nog en prövning god som någon - vad har jag gett mig in på?

Sov gott!
I morgon jobbar jag på Idol hela kvällen:-)

Visst är dom söta!



1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer att gå bra!! Tror du är en tuffing!! Tävlingarna börjar idag fredag och håller på tills på söndag! Så inga täcken är ännu utdelade!!