fredag, oktober 03, 2008

Det ska vi fira!

Det var party hemma i kväll. Gunder fyller 65 år. GRATTIS!

Jag, mamma, Måns, min bror Markus, Lotta och deras barn Filippa och Ronja firade den nyblivna pensionären. Men gladast är nog hunden. För nu är det alltid någon hemma.

Min son är ju snart 17 år och man glömmer rätt snabbt bort hur det var under småbarnstiden. Och blir lika snabbt påmind när brollan är här med sina barn. Jojo med snöre, vad de håller igång. Tur att dom är söta.

Men hej å hååå, vad det ska visas kullerbyttor efter middagen och före tårtan.


Och så lite fler kullerbyttor framför tv:n


Sen får födelsedagsbarnet ta första tårtbiten, men det är också den enda gången han får vara i cetrum den här kvällen. Han tycker nog det var rätt skönt!


Sen var det tårtstund en kort minut, mums


Och lite mer mums med grädde över allt...


Sen var friden slut igen. Toppen! Nu ska vi bygga koja, NU?! Japp, just nu, varför vänta? Så alla var med och hjälpte till.


Här bor jag nu; tittut...iaf tre minuter till, för sen ska jag...


Min son vill naturligtvis inte vara med på bild. Man vill ju inte det om det är ett töntigt 65-årskalas en fredagkväll. Och jag hajjar honom...he he he.


I morgon träffar jag alla Idol-finalister för att tillsammans med Lili har en mediegenomgång - så här kommer det nu funka för er. Sen på kvällen jobbar jag med Stjärnor på is.

God natt!
Camilla

Inga kommentarer: