söndag, oktober 12, 2008

Peter och Mia är illmysiga

När det blir så där lagom och trevligt är det som bäst. Det var en supertrevlig middag i kväll med Peter och Mia på Bistro Ruby i Gamla Stan. Ankbröst, stek, lax, pumpasoppa, vin, crème brûlée och espresso dukades fram på borde. Vi smackade och skvallrade så det stod härliga till. Jag tror att många i kväll skulle vilja sitta som en fluga på vägen och tjuvlyssa på det som sas. men ... nähäää det kommer bara vi tre få veta, fniss;-)

Vi ser ju kära ut, tänkt ändå om det kunde vara sant! Han är ju snygg, trevlig och gillar hästar (och killar!!!)


My favvo...det finns ingen som skattar som Mia. Och hon är inte bara rolig, utan smart och snygg med. En kombo som inte är allt för vanlig:-)


Min lax, det var MUMS!


Så här nöjd var jag efter en god middag med trevligt sällskap. Jag vill göra om det, snart! Fast vi bestämde att nästa gång ska det vara lite mer drag under galoscherna!


Vi smet faktiskt ner till en schlagerbar en stund efter middagen, trevligt men trångt och varmt. Jag tror att det krävs lite mer vin för at jag ska kunna slappna av där. Men vi sjöng med till några slagdängor. Och Peter har faktiskt en skön pipa!

Inga kommentarer: