måndag, oktober 27, 2008

Peter och Mia, en kväll på stan och Gyr Forssell

Först vill jag bara säga , MIA MIA MIA!!! I LOVE YOU!

Och sen, vi har bokat en kväll på stan, jag, Mia, Peter, Mias tre vänner, eller var dom fyra? och två-tre vänner till mig. I mitten av november ska vi göra ett nedslag på Golden Hist och bara slänga oss ut i schlagerdängor och gamla godningar. Är det fler som vill kaka på är det bara att ta sig dit den 15 novmber.


Just det! Så här kärt var det när vi träffades hemma hos Peter. Nu ska Mia och Peter få chansen att omfamna varndra igen. Om nu inte Mia hittar någon annan att hålla om ;-)


Och den här lilla godningen ska vi också smaka av den här kommande kvällen. Jippi!


För övrigt glömer jag ibland bort att Gry jobbar på Mix Megapol. Och i kväll ringde jag henne rätt sent. Vi får höra om hon låter trött på radion i morgon.


Och så till sist. En liten anekdot från i sommras. När jag satt och leta i bildbanken hittade jag den här bilden från Nyhetesmorgons Fotbolls-EM-studio i Kungsträdgården. Det är LOST-Stjärnan Terry "Locke" O'Quinn. Han var ju faktiskt hos oss då. Tänk vad jag glömmer bort saker. Och han var supetrevligt. Han och Janne Scherman stod på ett bord inne i VIP-tältet inför Sveriges fösta match (gillar Terry fotboll, och vad vet han om svensk fotboll?) och hälsade alla gäster välkomna. Hans entourage från Disney var inte så glad över det. Tänk om bordet brakar och LOST-stjärnan faller pladask i golvet. Terry däremot verkade inte bry sig. Och puh bordet höll.


Nu du Mia, fick du så du teg. Mitt nästa drag blir mer finess och mindre navitivitet. Smack på mun!

Inga kommentarer: