fredag, oktober 17, 2008

Mina bollar!

Sitter hemma och jobbar i dag. Jag fortfarande inte lämnat köksbordet, kl är 10.55, för det ringer hela tiden.

Men just nu har jag tagit en liten bloggrast, jag älskar mina bloggraster:-) Mitt jobb är likamed väldigt mycket telefonprata och samtalen rör sig snabbt högt och lågt. Ofta är det väldigt roligt, men i bland lite tröttsamt - jag blir så varm i hörat av alla röster. När jag sitter här och babblar kollar jag ut genom mitt köksfönster och inser att där ut rör det sig om helt andra disskussioner - låt-bli-mina-bollar-disskussionen. Ha ha ha, det är fredag och snart är jag ledig en HEL HELG och ska bara umgås med hästar.

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Hej!

Tack för titten! Vilket fint föl du har köpt. Blir det dressyr eller hoppning sedan?

Anonym sa...

Sv: Ja verkligen! :D

Underbart sött föl du har! :)

Anonym sa...

Jag blir verkligen riktigt påverkad av att inte få min hästfix med jämna mellanrum! Idag känns allt så mycket bättre! Finns inget som är bättre än en redtur!! Det helar hela själen!! Hoppas du hade en underbar tur idag!! Ha en underbar kväll!!

Unknown sa...

Det blev mest jobb idag. Men jag tar igen allt imorgon.
Camilla