söndag, oktober 26, 2008

Tävling och Pinnen

I dag var det åter dags för tävlingar på Håbo Ridklubb.
KM i dressyr. Mina vänner Annika och Sussi var med i både lätt B:1 och lätt A:1.
Annika kammade hem andra plats i båda klasserna och Sussi tog hem segern i Lätt A:1 GRATTIS.

Jag var ju inte med idag - av naturliga (eller kanske onaturliga) skäl, jag var ju på 40-årsfest igår. Nästa tävling är den 7 december, jag får vara med då helt klart.

Segrade i lätt B:1 gjorde Julia Berg.
Här är hon på bild med sin fin häst Cappo. Jag tycker att dom är helt fantastiska ihop - jättefina!

En som inte var med och tävla men tillhör en av mina absoluta favoriter är Pinnen. Han tillhör ridskolans hästar och är en riktigt klippa.
Jag har varit medlem i klubben i snart 12 år, tror jag. Pinnen har funnist med hela tiden, och ALDRIG har han varit halt eller sjuk. Han är så jäkla bra men nu börjar han komma till åren. Fast nog hänger han med ett tag till. Jag gillar Pinnen!
Fråga mig inte vad han är för ras. Jag har hört att det är en blandning mellan arab och ardenner, men jag vet inte.


P.S Min mamma tycker att min blogg är superbarnslig och naiv. Hon tycker jag borde skriva lite mer intressant. Vore trevligt att få lite feedback från någon annan också. Annars måste jag ju lyssna till vad mammsebamsen säger, och tänk om det då bara blir en massa tunggripnde texter med ett MYCKET djup innehåll. Skulle inte det vara tråkigt?:-) Låt nu inte min mamma få sin vilja igenom. :-)

Kram och god natt
Camilla, som glömde ställa om klockan idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej... lyssna inte på mamma. Man ska inte alltid vara seriös och allvarlig! Kör på som du gör!!

Unknown sa...

ha ha tack!