torsdag, oktober 16, 2008

Hotel Rival, vilken kväll!

Jag, Malin, Carro, Helena, Teresa och Linn träffades på Hotel Rivel för att tillsammans avnjuta en härlig middag. Och den blev härlig, det var fördrink, liten soppa, förrätt med gräddstuvade kantareller, varmrätt och desserten som var hur god som helst. Vitt och rött vin till maten och kaffe som avslut.

Mysig miljö och asbra service. Så där trevligt att man bara vill göra det igen!



Malin såg nöjd med både sällskapet och maten;-)


Jag måste bara beskriva fördrinken som är bland det godaste jag druckit:
Zubrowka - typ, någon vodka
Rhubarb Sour - vet inte vad det är, men killen i baren skrev så på lappen?!
Fresch Rhubarb - samma som ovan ;-)
Apple jucie
Skaka med is i is-shake (och is för mig att tänka på Willerf igen)



Nu ska jag hoppa i bingen. I morgon blir det en heldag igen.
Ååååå vad jag längtar efter ridningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

rhubarb är rabarber =)

Anonym sa...

Oj, nu rann det till i mungipan... gräddstuvade kantareller! *blundar och drömmer*

Har inte en aning om hur hästen hamnade i trädet, hittade bilden på aftonbladet igår, den klarade sig med lättare småskador.