torsdag, oktober 09, 2008

Jag vill bli brunett igen

I dag sitter jag hemma och jobbar (just nu har jag lite blogg-rast, ha ha ha)Ingen ridning idag eftersom jag kommer sitta och jobba hela kvällen, suck!

Lite mitt-på-dagen fundering: Nu när hösten är här och blondinlockarna inte ser så fräscha ut längre funderar jag att göra något åt det. Jag har just skickat ett sms till Emma som brukar hjälpa mig med håret. Hon är toppen och fattar alltid hur jag vill ha det. Jag vill bli brunett igen. Det blonda sliter och ser ofräsch ut.

Det kan också bli som en avspark på mitt nya liv. Jag måste komma ut i joggingspåret igen. Skyller alltid på att jag inte hinner. Sådan fåninga bortförklaringar är inte okej längre. För snart är jag en levande fettbomb. En tickande fettmina, ha ha ha...

Här är fina söta Emma när hon frisserar min son, Måns


Och så såg det ut förra gången jag var brunett, det är inte så dumt tycker jag.

Inga kommentarer: