onsdag, oktober 29, 2008

Hela världen stannade!

Jag vet att jag är barnslig! Jag vill vara det, jag älskar att vara det. Och när jag möter det här lilla underverket på lunchen idag - dog jag. Vilken liten söt jycke.
Jag vill ta den, sno den, röva bort den.
Precis som en 10-årig tjej flyger jag på den lilla valpen, frågar om jag får ta ett kort och vill bara gosa, våldföra mig på den.

Rätt snart inser jag att hon som äger valpen kanske tycker att jag är på gränsen till obehagllig. Men just i den här stunden finns inga grännser för mig - JAG ÄR BARA SÅ BARNSLIGT!

WOW!

Vad djuret heter? - det glömde jag att fråga! Jag är ju inte bara barnslig jag är självupptagen också.

Förresten sitter jag fortfarande kvar på mitt jobb - TV4 - i mediahuset. Och varför sitter jag kvar så här sent? Ha, det kan jag inte tala om, snart får ni veta det med. Men här sitter jag iaf.

Ha en bra kväll.
Kram Camilla :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fräsch blogg! Halkade väl in här på ett bananskal, men lär nog komma tillbaka! Otroligt söt unghingst du har!

Anonym sa...

Hihi.. jag tycker jag känner igen mig! Tur att man har barnasinnet kvar!!

Catrin sa...

så söt var den väl inte?

Unknown sa...

Men Catrin - den var vistt SÖT!