tisdag, oktober 21, 2008

Jag älskar presenster!

Jag älskar att få presenter och speciellt om jag blir överraskad.
I kväll fick jag två presenster av Anna som varit i Barcelona, HURRA!

Det var också exakt vad jag behövde för att bli glad igen. De senaste veckorna har jag varit lite nere och ledsen. I kombo med den här veckans arbete har jag faktiskt varit otroligt trött, ledsen och ville egentligen bara dra ett täcke över huvudet.

Jag vill ju vara glad när jag åker upp till Rurik och hans kompis Pigge. Inte känna mig stressad över att saker och ridning inte fungerar som jag vill. Ridlektionera har gått asdåligt och blablabla...

Men plötsligt...
I går gick det jättebra att rida på Mälardalens Fanni (jag fick göra galoppombyten), idag kändes Estrella jättebra (bra lektion och övningar hos Anna), jag längtar till Rurik. Jag ska fråga Ullis om vi kan boka in några lektioner på hos henne, jag och Rurik (det blir en väldigt lugn och fin ridning när hon hjälper oss). Jobbet skiter jag i, orkar inte stressa över det mer.

Och så mitt upp i allt får jag en present - tack Anna, det var supergulligt.

Nu mår jag Prima Paolo igen - förresten, Prima Paolo, är ett programm med Paolo Roberto som börjar på TV4 plus nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du är på topp igen!! ha det gott!

Catrin sa...

jag får väl snart många fina presenter av dig ...?