onsdag, oktober 01, 2008

Kändishoppningen

Förra tisdagen var jag och tittade på träningen inför kändishoppningen i Globen. Det jag inte berättade då, och som jag faktiskt inte har koll på om Aftonbladet har skrivit om eller lagt ut bilder på aftonbladet.se om, var att både Matte Carlsson, från Bygglov och artisten Wille Crafoord blev avslängda och åkte av med en duns ner i backen efter ett av hoppen.

Har inte hört hur det gick på deras träning i går. Menjag hoppas att de satt kvar. Nästa tisdag har vi pressträff för Bonde söker fru, så då kan jag inte heller åka och kolla. Förresten är hoppryttaren Peter Gustavsson med Bonde, så honom träffar jag där. Nästa tillfälle jag kan åka och kolla måste bli den 14 okt, då hänger jag på Peter.

Kanske blir jag tillräckligt modig så jag själv hoppar en dag. Fast dit är det nog långt.

Så här såg det i alla fall ut när Matte och Wille flög av sina häster efter ett hinder. Jag måste få fnissa lite, det ser ju rätt kul ut:-)















Inga kommentarer: