måndag, oktober 13, 2008

Det är orimligt!!!

NU!!!
Nu är den här – uppdateringen. (Mia I Love You)

Min dag idag – jobbet har varit som en orkan, det händer något HELA TIDEN! Hur är det möjligt!?? För övrigt är jag supertrött. Så trött att jag åkte hem innan ridlektionen i kväll – jag orkade inte.
Kan inte komma ihåg när jag var så här trött sist. (vilket jävla gnäll;-))
Men…
Känner du igen känslan av att något man tycker är super super kul förvandlas till något krävande och jobbigt - bara för att man inte själv vet var gränsen går, och bara rusar på. Så är det för mig och ridningen just nu.

Och det är bara mitt fel, jag ska ta tillbaka kontrollen och börja koncentrera på det jag vill utvecklas i och med – ridningen. Jag har cirka två på mig att bli mycket bättre på att rida.

Det för mig in på Raring…

I dag ringde Harald (det är hos honom Raring står). Allt är bra och troligtvis kommer Rarings papper om ett par veckor. Men jag längtar så jag dör tills han kommer hem, mitten av december, jag har sagt det förr och gör det igen och igen och igen!!! (puss på dig Mia)

I morgonkväll rider jag. På onsdag är det middag på Hotel Rival på Maria Torget, senare på onsdag ska jag till NK – nått balluns med Rosa bandet, Torsdag är det Veckor Revyns Blog Awards på Sture – och sen var det fredag..ha ha ha så undrar jag varför jag känner mig stressad?! Kram på er!

Och här jag en helt vanlig dag på jobbet!

Inga kommentarer: