söndag, oktober 05, 2008

Idol och Stjärnor på is

Nu är det snart äntligen dags att hoppa i säng efter en låååång lördag, intensiv med rolig. Dagen började med att mediaträna alla årets Idol-finalister. Och därefter åka till studion där Stjärnor på is direktsänds ifrån. Och i kväll var det premiär.

Gynning och Berg var helt fantastiska!

På läktaren satt många av mina vänner, men två som var extra roligt att träffa var Sandra Kinge och Måns Zelmerlöw, det var ett tag sedan jag såg dem. Vi bestämmde snabbt oss för att ta en lunch på stan rätt snart. Kishti var också där, såklart att det var kul att träffa henne också.

Nog om detta.
Inför sändningen av alla nervösa. Berg och Gynning var superkonsentrerade att det inte gick att prata med dem. Men mest av alla var nog Josefin Crafoord. Josefin Sundström kändes supercool.

I morgon är det pressträff för Idol så jag måste hoppa i säng nu.

Efter pressträffen får jag ÄNTLIGEN! åka och rida. Rurik väntar.


Lite bilder från kvällen:
En cool och sval Josefine laddar upp inför kvällens premiär. Det var länge sedan jag och Josefine sist jobbade ihop, Junior jeopardy, om jag inte mins fel. Nu är hon chefredaktör på tidningen Julia.


En mindre cool Josefin, hon var JÄTTENERVÖS inför hennes isdansnummer. Men hur snygg är hon!? Ser ju ut som en stjärna! Josefin och jag jobbade sist ihop under inspelningen av Paradise Hotel. Det var så varmt när vi var i Mexico och spelade in dokusåpen.


Gynning som jag tycker är helt outstanding, får lite mer läppglans bara minuterna före sändning. Hon är också sjukt snygg, precis som henne parhäst Berg.


Kvälltidningar tar alltid blidbyline vid den här typen av bevakning. Ofta är det jag som får ta bilden, då fotografen ska vara med. I kväll fick deras fotograf även ta en bilsbyline med mig tillsammans med Carina och Jocke från Aftonbladet. Jag vill väl också vara med på en bildbyline någongång! Ha ha, fast kan jag ju aldrig använda den:-(


Och så var mina vänner från avdelningen där och jobba. TV4 sände direkthallå från studion. Någor som vi ofta göra vid direktsändningar. I kväll var det Nannas tur. Med sig hade hon sin chef Monica Stenlund. Här sitter dom framför tv:n några minuter före Tony Irving ska sklata loss.


Appropå Tony, här är han med sin ispartner och maskoten Madeline, fånigt va!?
Han var såååå säker på att han skulle bli utröstad först men så blev det inte. Lulu Carter fick åka hem.


Här får Lars Frölande åka ut från isen efter att han klart allt i sitt nummer, trots att han drog på sig en blodig skada under akten fullföljde han sitt program. Tufft må jag säga.


Och så stackars Gynning som ska bli grillad av Expressen. Det hade kommit in en del dumma och avundsjuk kommentara på webben om Gynning. Så nu vill Exspressen veta hur hon känner. Hur tror dom hon känner sig om några säger att det är just hon som förstör programmet.
Jag säger det ingen, jag tycker hon är SUPERBRA! Ses nästa vecka igen.


Sov sött!

Inga kommentarer: