tisdag, oktober 14, 2008

Equipage


Jag är såld - ÄNTLIGEN! så finns det en hästblaska som jag älskar, som jag blir glad av att läsa. Det är en skön mix och jag får en magasinskänsla när jag läser den. Det är inte överpretto eller "vi tänker inte skriva om annat är bara renodlade hästknäck" känslan. Jag älskar Gunillas shopping, och Godis är gott - tack! Lek med din häst, det var roligt att läsa om och klart man vill veta hur hästkändisar håller sin häst på bra humör. Dressyrskolan, såklart jag vill ha tips.

Men bäst av allt det här nummret var 10 snyggaste ridkillarna - vem vill inte veta det. Fast jag höll kanske inte med om alla. Var är Joakim Nätterqvist?! Jag fattar varför han inte platsar bland hästeliten - men han är fan snyggast. Läs och njut! Det gör jag och om någon stör mig blir jag GALEN. God natt!:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Förkylning är inget skoj direkt :(
Kan förstå att du har det som jobb att träffa kändisar. Det jag inte förstår att det ska vara sån uppståndelse om vissa kändisar. Dom är ju inget annat än vanligt folk dom med.Fattar inte att folk kan tycka andras olykor kan vara så spännande att läsa OM.Dom skulle känna på själva om hur det är att ständigt ha tanken att jämt måste tänka sej för ifall det finns någon som tolkat situationen fel.Jag skulle bli GALEN.Gömma mej långt upp i Norrland och 10 mil till närmaste granne och se på fan en liten Jäkel ligger i buskarna där med om dom får reda på det FNISS men ändå Låt dom vara normala.(vet att det är omöjligt)och jag förstår att man vänjer sej oxå men det är trist när dom ljuger ihop en historia som inte alls stämmer och gottar sej på det. Ha en mysig läsning i Hästtidningarna mvh helena