lördag, oktober 18, 2008

Blablablabla

I dag har jag bara pratat i telefon HELA DAGEN!!!!! Mitt öra brinner.
Jag kan inte änns uttrycka mig i ord hur mycket jag vill att det ska bli december och jag ska få ta semester. För då ska jag bara ta hand om Raing.

Jag stänger av min mobil och tänker bara umgås med ett gäng hingstar i två veckor! HURRA! Förresten vill jag hitta en häst att ta på foder, en som jag kan träna och tävla i lättare klasser med. Tipsa mig om ni känner till någon. Jag tänker fortsätta tjata tills jag hittar en. :-)


OCH!!! Mina stövlar har kommit. Jag är så glad för det. Jag kommer vara hur snygg som helst i på ridbanan nu med mina nya stövlar från Mountain Horse!



2 kommentarer:

JD! sa...

Hejsan! Måste först tycka till om att du har en väldigt trevlig blogg. :-)

Det är såhär...

Jag är en kille på 20 år som bor i Värmland. Haha, detta är rätt sjukt. Att jag skriver till dig nu, och själva anledningen. Lite pinsamt, men vadå... Jag har inget att förlora.

Jag antar att du har fått mängder med mail eller inlägg från killar som har fastnat för Peter Gustavson. Inte sant?

Det är så att jag vaknade mitt i natten för några timmar sedan. Och jag var tvungen att försöka får tag på Peter.
118118 var ju direkt ingen höjdare.
Haha! Antar att han har skaffat annat nummer. Jag tittar på bonde söker fru lite då och då, men det verkar inte vara något speciellt engligt min mening. Men ändå, jag har fastnat för Peter. Haha!

Dagen då jag verkligen tänkte att jag skulle försöka få tag på Peter, var när jag hörde att han varit på en "reunion-fest" här i närheten där jag bor.

Det kändes klockrent att jag skulle höra av mig! Haha!

Jag ber om ursäkt för att jag "använder" dig, för att komma i kontakt med honom.
Har letat runt på internet nu i tre timmar, ringt och härjat. Och inte hittat något. Tills nu, då jag fann att du var en vän till honom.

Antagligen tycker du att detta inlägg är värdelöst, och inte något meningsfullt alls.
Men jag gör ett försök.

Jag är rätt grön på det här med killar. Haha! Och Jag är förmodligen för ung för Peter enligt hans mening.

Troligtvis så har han också nu en partner, det framgår ju senare på tv.

Helt sjukt detta. Haha :-)
Ville bara hemskt gärna få kontakt med honom. Men nu är han ju "kändis". Och lever antagligen sina lyckliga dagar :-)

Hursomhelst. Jag har försökt göra allt för att få tag på honom. Ville bara skicka ett mail, visa mitt intresse.

Jag kan inte rida. Provat någon enstaka gång. Min dröm är att lära mig. Rida ut en kvällning, ta med en flaska vin och en bit mat.

För övrigt har jag en hund. En relativt ny ras i Sverige, han är med mig överallt.

Okej, sorry för detta. Jag försökte i alla fall. Haha. :-)

Om du vill, så kan du skicka svar till min mail-adress. jonas_880@hotmail.com.

Det vore guld värt.

Kul med en trevlig blogg! Hör hemskt gärna av dig. Detta var en ren vild, otrolig chansning.
Förväntar mig ingenting.

Ha det gott!
Kram Jonas

Anonym sa...

Hej Jonas!

Peter har en sida på Facebook!

Peter gustafson.