måndag, november 03, 2008

Jävla måndagar!

Måndagar är bara som måndagar är ibland. Mycket trafik efter höstlovets lugn. Rörigt på jobbet, halv dagen äts upp av möten. Visserligen intressanta sådana. Gud, vad jag tycker det är kul att jobba med mediastrategiska frågor, jag brinner för det - PR är roligt! Låter nästa på gränsen till perverst att tycka så. ;-)

Fick även svar idag av Annika som äger det fina friesersto - Zerolina, 9 år. Hon vill låna ut sitt sto ett tag och jag funderar på att kanske prova. Jag och Ullis ska åka dit på söndag och provrida. Nu kanske det inte var en frieserhäst jag hade Top of Mind, men det är värt att åka dit.

Zerolina ser ju fantastisk ut på bilden, helt svart. Vilken härlig utstrålning. Men jag har även ett annat sto på gång som till skillnad från Zerolina är helt vit. Också hon väldigt trevlig men kanske saknar lite de gångarter jag gärna vill hitta. Fast det kan ju komma fram.



Blev också vungen att avboka min ridning ikväll för att jobba lite och umgås med familjen, jösses, jag har ju en familj också.

Hi hi försökt ta en bild på Uffe när han tränade sina unghingföl att gå i grimma. Det ser rätt kul ut i mellan åt. Jag bara ser mig själv så där när mitt föl kommer. Två som vill åt olika håll:-)

I morgon rider jag på Håbo, säkert får jag Estrella igen. Jag skulle vilja prova på Nicke.

På jobbet i morgon är det full fart igen men det bästa sker på lunchen. Då ska jag träffa Bella på stan och luncha med henne. Bella jobbar på Expressen och är av de trevligaste personerna i tidningsvärlden (fast hon har sällskap med rätt många).

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vilket snyggt friesersto. Jag älskar de hästarna, en vän till mig har precis gjort sig av med sin Friservalack. Så sorgligt. Friesern är ju en riktig dröm häst, vacker!/Anna