tisdag, november 04, 2008

Pudel och Pigge

Min kompis, instruktör och Ruriks ägrinna Anna har kommit med på en tävling i helgen. Det är på Sorunda ridklubb och hon ska tävla Rurik bästis Pigge

De ska starta LA:1 och MSVB:1. Det är Pigges första start i MSV. Anna skriver på sin blogg(www.annalauritsen.blogspot.com)att hon är nervös över hur bytena ska gå. Jag tror det går bra, Anna är målmedveten och har en vinnarskalle som få har. Hon och Pigge kommer att klara det utmärkt. Det är min gissning. Det är också roligt att se att dom utvecklas.

Nämen, vilken ynklig lite pudel. Så här blev resultatet idag. Kolla förra inlägget från i morse hur lurvtussen såg ut då - nu är det inget kvar. Och jag får inte skratt åt honom. He he he det är svårt att låta bli:-)


Nu ska jag åka och rida på Håbo för Anna.
Ses och hörs snart igen,
Chipp c",)

Inga kommentarer: